Wednesday, February 21, 2018

Shaklee Business Leader National Conference | My Shaklee Journey


Salam semua...
Tudia sat ja masuk dah buat 2 ....Punya terperap lama blog nie tak update langsung. Laptop rosak dan tak boleh nak beblog kat rumah...sodihnya...tunggu nanti ada rezeki lebih beli laptop baru pulak...Nak hantar repair tak tau bila. Dah dah tak mau dok bising banyak. Kali nie nak cerita pasal TRIP 1 day saya ke Shaklee Business Leader National Conference Pada 3 Feb 2018 yang lepas.
Kali nie adalah jemputan kedua saya dapat melayakkan diri ke sana, ikutkan yang 1st tak dapat hadir dan saya wakilkan d.line saya pergi dan enjoy event tu.. So this time kita1st time saya join. So saya kongsikan sikit beberapa gambar sepanjang saya ke BLNC 2018.
















Apa yang best dalam BLNC nie??
  1. Pengumuman BONUS PENCAPAIAN PANGKAT BARU
  2. Lawatan Insentif Antarabangsa ke Shaklee HOme Office , San Franciso dan Las Vegas
  3. Lawatan Insentif Serantau ke Phuket Thailand
  4. Penguman berkaitan Produk baru bagi tahun 2018
  5. Pengenalan Produk Skincare "YOUTH
Memang naik semangat terus lepas dengar semua nie..Mudahan tahun 2018 nie dapat peluang ke lawatan insentif ..Las Vegas kot..siapa tak mau..mudahan apa yang saya rancang Allah permudahkan...





No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels